سرمربی ملوان بندر انزلی: به دنبال سه امتیاز بازی با نفت تهران هستیم
نوشته شده توسط : gogos

' فرهاد پورغلامی' شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه نفت تهران در نیم فصل اول پدیده لیگ برتر بود، افزود: بازی پر فشاری را مقابل تیم خوب نفت تهران پیش رو داریم.

وی روحیه بازیكنان تیمش را بسیار خوب توصیف و اضافه كرد: ملوان میزبان این بازی محسوب می شود و در هفته های گذشته روند رو به رشدی داشته، در دیدار با نفت تهران نیز تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم این روند رو به رشد را ادامه بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در مورد وضعیت زمین چمن ورزشگاه تختی بندر انزلی اظهار داشت: زمین ورزشگاه با تلاش مسوولان هیات فوتبال انزلی از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است.

وی در مورد بازیكنان محروم و مصدوم تیم ملوان بندر انزلی، گفت: بازیكن محروم نداریم اما 'هادی عزیزی' به دلیل آسیب دیدگی در مقابل نفت غایب خواهد بود.

پورغلامی در پایان با اشاره به ضرورت حمایت هواداران ملوان از تیم محبوب خود در بازی با نفت تهران افزود: برای پیروزی در این میدان، به حمایت هواداران پرشورمان بیشتر از بازی های گذشته نیاز داریم و امیدوارم در پایان بازی شرمنده هواداران خوبمان نباشیم.

تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و نفت تهران، ساعت 15:30 دقیقه عصر چهارشنبه با قضاوت 'محمد حسین اسدی ' و كمك های ' مجید زارع' و' میر یعقوب حجتی' در ورزشگاه تختی شهرستان بندرانزلی به مصاف هم خواهند رفت.

ملوان با 30 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران ( جام خلیج فارس ) و نفت تهران با 38 امتیاز در مكان پنجم جدول قرار دارد.ك/3

7151/607





:: برچسب‌ها: دوچرخه , نور , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: